Comunicació i premsa

Aquesta és l’àrea encarregada de vertebrar la comunicació de l’Ajuntament i els mitjans de comunicació, així com de canalitzar correctament les demandes de la ciutadania a través dels canals de comunicació.

Si trobes a faltar alguna informació o vols fer una proposta a l'àrea de Comunicació, només cal que omplis el següent formulari.

Ajuda'ns a millorar

Avís legal

L’enviament des les dades introduïdes en aquest formulari per part de l’usuari, implicarà l’acceptació expressa i sense reserves de la política de protecció de dades personals que figura al peu d'aquesta pàgina.

L’Ajuntament utilitzarà aquestes dades exclusivament per a la prestació del servei o gestió sol·licitada. En cap cas es cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari, excepte quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitat o siguin requerides per les autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment.

Política de privadesa

Darrera actualització: 16.07.2020 | 12:11