Autorització o comunicació per realitzar activitats amb risc d'incendi forestal

Sol·licitud fer foc. Permís fer foc. Contenidors poda. Comunicat  crema. Autorització fer foc. Activitats risc incendi forestal. Autorització fer foc. Comunicat crema restes vegetals. Restes de poda.

PER FER FOC cal demanar permís al Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat. Més informació

L'Ajuntament de Martorelles, si es vol, pot fer l'acompanyament en la tramitació: facilita els formularis, els recull i els envia a la Generalitat per tal que gestioni les següents activitats:

1. Sol·licitar l'autorització per a activitats amb risc d'incendi forestal

• Entre el 15 de març i el 15 d'octubre
  • L'organisme competent us informarà del dia i l'hora en què s'haurà de fer la crema i les mesures pertinents que s'han de prendre per evitar el perill d'incendi.
  • Més informació i formularis. Ves-hi

2. Comunicar la crema

• Entre el 16 d’octubre i el 14 de març
  • Un vegada lliurada la comunicació, la seva validesa és immediata si les dades informades són certes i adequades a les mesures establertes.
  • Més informació i formulari. Ves-hi

3. Sol·licitar l'autorització de crema de restes vegetals

• Es pot fer tot l’any per a actuacions excepcionals de crema de restes vegetals amb autorització del Servei de Sanitat Vegetal i/o de les seccions territorials de Boscos del Departament
  • Han de ser actuacions excepcionals de crema de restes vegetals per part explotacions obligades a gestionar el material vegetal generat.
  • Els motius han de ser fitosanitaris (per evitar propagació de plagues) o per prevenir incendis forestals.
  • La Generalitat us informarà del dia i l'hora en què s'haurà de fer la crema i les mesures pertinents que s'han de prendre per evitar el perill d'incendi.
  • Més informació i formulari. Ves-hi

⇒ Normativa de referència

• Llei 30/2022, de 23 de desembre, por la que es regula el sistema de gestió de la Política Agrícola Comú i altres matèries connexes
  • Llei 7/2022 de residus i sòls contaminats per a una economia circular
  • Llei 6/1988, de 30 de març, forestal de Catalunya
  • Ordre Mab/62/2003, de 13 de febrer, per la qual es despleguen les mesures preventives que estableix el Decret 64/1995, de 7 de març, pel qual s'estableixen mesures de prevenció d'incendis forestal

Quin cost té:

Gratuït

Cal aportar:

• Els formularis definits per la Generalitat de Catalunya

Seguiu els enllaços indicats per a cadascun de les 3 activitats explicades

Canals de tramitació:

• Presencial

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Adreça electrònica: mar.oac@martorelles.cat
Horari:
De dilluns a divendres de 8h a 15h.Dimarts a la tarda amb cita prèvia, excepte de l’1 de juny al 30 de setembre.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 13.11.2023 | 13:13