Veïns de Martorelles s'informen sobre les preferents

Dilluns, 3 de febrer de 2014 a les 00:00
Veïns de Martorelles s'informen sobre les preferents

El director de l’Agència Catalana de Consum va oferir una xerrada per informar sobre aquests productes financers

La seu del Consell Comarcal del Vallès Oriental a Granollers va acollir dimecres 29 de gener una sessió informativa a càrrec del director de l’Agència Catalana de Consum, Alfons Conesa, sobre la comercialització de Participacions Preferents i Deute Subordinat de Catalunya Caixa.

Dotze veïns i veïnes afectats de Martorelles van assistir-hi per tal d’informar-se sobre aquest tipus de productes financers. La seva venda es va iniciar l’any 2000 i fins el 2012 es van vendre més de 115.000 milions d’euros afectant a ciutadans de tot l’Estat.

A tots els afectats que no van poder-hi assistir i desitgin assessorament, es recomana que presentin el seu cas concret a les Oficines Municipals d’Informació al Consumidor (OMIC) que estarà al municipi el proper 5 de febrer.