Recepció institucional a la campiona d'Europa de Kàrate-Entrevista

Divendres, 20 de desembre de 2013 a les 00:00
Recepció institucional a la campiona d'Europa de Kàrate-Entrevista

Núria Sànchez va assolir aquest podi el passat 26 d’Octubre a la ciutat de Katowice (Polònia)

Amb motiu de l’assoliment de l'Europeu Junior de Karate Kyokushinkai (IKO), per la martorellesenca Núria Sànchez, l’Alcalde de Martorelles Romuald Velasco i el Regidor d’Esports, Oliver Aguilera, van rebre a la campiona al consistori.

Allà es va lliurar una estatueta del “Lledoner centenari” de Martorelles a la campiona, símbol del seu arrelament al nostre poble.

A la recepció, Núria Sànchez informà al consistori dels seus propers reptes. A banda d’aconseguir el cinturó negre de kàrate, també vol erigir-se en campiona per segona vegada al Campionat d’Espanya i al d’Europa el proper 2014.

També competirà en un torneig internacional que té la mateixa validesa que el campionat del món. La campiona també va explicar quin és el seu dia a dia combinant els estudis amb el Kàrate, encara que ella s’imagina com a llicenciada en Dret d’aquí uns anys.

L’alcalde Romuald Velasco va destacar l’exemple que significa per a la joventut del nostre poble la Núria, ja que demostra que amb esforç i tenacitat no només aconsegueix grans fites esportives, sinó que manté un alt rendiment als seus estudis. Per la seva part, el regidor d'Esports es mostrà molt content pels èxits esportius de Núria Sánchez perquè també se’ls sent com a propis, ja que és el seu entrenador personal.

Des de l’Ajuntament de Martorelles volem reiterar les nostres felicitacions a la campiona.

-          Entrevista a Núria Sànchez.

Recull d’imatges de les dues activitats

Amb motiu de la seva victòria al campionat Europeu, Martorelles al dia ha tingut una petita conversa amb la Núria. Una tímida adolescent de 15 anys que es mostra apassionada amb el que fa.

-         Núria, com ha estat la sensació de guanyar tot un campionat europeu?

-         Molt feliç, de les millors de la meva vida, entre les deu primeres aquesta ha de ser la primera o la segona. Des de l’agost que estava entrenant per aquest campionat, tenint en compte que venia de guanyar al febrer el campionat d’Espanya i entrenava amb la selecció. Encara que l’entrenament oficial va estar del setembre al novembre. Però l’esforç ha estat profitós.

-         I el teu següent objectiu?

-         L’open internacional de Fuerteventura del proper 29 de gener, on canvio de categoria, paso a la de 16 a 17 anys. Després al març el campionat d’Espanya i al maig a Bulgària per l’Europeu. Al 2015 tinc ganes d’anar al campionat del món al Japó, abans de tornar a canviar de categoria.

-         És possible dedicar-se al Kàrate professional?

-         Ningú cobra, no és possible. En tot cas pots arribar a cobrir despeses, les federacions ens fan un cop de mà, però aquí com a molt en guanyem prestigi esportiu.

-         Ser dona és un problema al kàrate?

-         Gens, pertanyo a club humil i molt familiar, he anat creixent mica en mica amb totes i tots i no notem la diferència entre home i dona. L’entrenament i el combat és igual per tothom.

-         Perquè practiques kàrate i no un altre esport?

-         Té molt a veure amb el club de Martorelles, et sents molt agust amb la gent que hi ha. I m’ajuda molt mentalment i a sentir-me realitzada.

-         A banda del Kàrate en fas mes coses, no?

-         Estudio a la ESO, on hom diu que soc una alumne disciplinada i aplicada, vull estudiar dret i de gran ser Notària.

PERFIL DEL PERSONATGE:

-         El teu color favorit?

-         Blau.

-         Mar o muntanya?

-         Mar.

-         Un viatge?

-         Miami.

-         Un grup de música?

-         “Skrillex”.

-         Un llibre?

-         El príncep de la boira.

-         Una pel·lícula?

-         Avatar

-         El teu equip de futbol?

-         Barça.

-         El teu menjar?

-         Pasta i pizza.

Acabem l’entrevista desitjant-li tota la sort del món a la seva carrera i als seus estudis.

Desembre 2013

Imatges