Martorelles i Creu Roja junts per la integració social

Dimarts, 8 d'octubre de 2013 a les 00:00
Martorelles i Creu Roja junts per la integració social

Entre l’Ajuntament de Martorelles i la Creu Roja hi ha un interès mutu de coordinació per a dur a terme activitats adreçades amb especial atenció a col·lectius o a persones amb dificultat per a la seva integració social.

Dimecres dia 9 d’octubre va tenir lloc l’acte de signatura de l’Ajuntament de Martorelles i l’Assemblea Local del Baix Vallès de la Creu Roja, per una part del contracte menor de serveis preventius i per altra banda, del conveni de col·laboració per la realització del treball voluntari en el camp sociosanitari del municipi de Martorelles.

L’Alcalde de Martorelles agraïa a la institució la seva cooperació i destacava la col·laboració a la seva tasca  humanitària i social. Per la seva part, el President de la institució Romà Parera agraïa als municipis petits  com  Martorelles per confiar en ells per ajudar als menys afavorits

A l’acte va estar present el Sr. Romà Parera i Mas, President de l’organització Creu Roja Mollet-Baix Vallès, el Sr. Romuald Velasco i López Alcalde de Martorelles així com la Srta. Clara Pérez González, Secretària del Consistori que donava fe de l’acte.