L’Ajuntament realitza cursos de formació per a les entitats

Dijous, 16 de gener de 2014 a les 00:00
L’Ajuntament realitza cursos de formació per a les entitats

Durant el primer trimestre de l’any es realitzaran  cursos sobre comptabilitat, frundraising i màrqueting

La Junta de Govern Local va aprovar el passat 11 de desembre de 2013 la realització de tres cursos formatius adreçats a les entitats del municipi per tal de nodrir de nous coneixements a nivell de gestió a les associacions.

A partir de finals de gener, es realitzaran cursos de “Comptabilitat i fiscalitat al dia”; de “Frundraising, captació de fons” ; i de “Com fer un pla de màrqueting i comunicació a l’entitat”. Tots tres cursos s’impartiran al Celler de la Masia de Carrencà de forma gratuïta.

Els dies que es realitzaran els cursos seran els següents: 21, 23, 28 i 30 de gener el de “Comptabilitat i fiscalitat al dia” ; 11, 13, 18 i 20 de febrer el de “Frundraising, captació de fons”  i 18, 20, 25 i 27 de març el de “Com fer un pla de màrqueting i comunicació a l’entitat”. Tots tres cursos es realitzaran de 19 a 21,30 hores en les dates assenyalades.

El primer curs va començar el passat dimarts 21 de gener, és de comptabilitat i fiscalitat al dia , en aquest hi participen 36 representats de les següents entitats: ADISMAR, ADPAM, AMPA Simeó Rabasa, AMPA Les Pruneres, Associació de Voluntaris L’Abraçada, Associació Terapèutica i social, Casal d'Avis La Masia, Club Karate Martorelles, Cofradia La Santa Espina, Armats i vestes de Martorelles, Joventut sardanista de Martorelles, Escola Orfeònica, Los Verdes, Salvia, UCA i Gegants de Martorelles.

Per tal de formalitzar la inscripció els interessats hauran d’adreçar-se a les oficines d’atenció al ciutadà del Celler de la Masia de Carrencà. Per a més informació podeu trucar al telèfon 935791266.