L'Ajuntament millora la seguretat viària a la cruïlla de Can Calet

Dimarts, 28 de gener de 2014 a les 00:00
L'Ajuntament millora la seguretat viària a la cruïlla de Can Calet

El consistori està instal·lant nous passos amb semàfors a les cruïlles de la carretera B-500 amb BV-5001 i d’aquesta amb el carrer de la Mare de Déu dels Dolors

Des de finals d’any, l’Ajuntament de Martorelles està realitzant millores dels passos de vianants a la intersecció de les carreteres B500-BV5001 (Carretera de la Roca - Carrer Barcelona).

D’una banda, està previst afegir tres nous passos de vianants a la cruïlla de la carretera amb el carrer de la Mare de Déu dels Dolors on només n’hi havia un. A més, també es preveu col·locar semàfors de vianants als quatre passos i les corresponents vuit rampes d’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda.

D’altra banda, també es contempla adaptar els dos passos de vianants de la carretera BV-5001 a la cruïlla amb el carrer Barcelona amb la col·locació de semàfors per a vianants a tots dos passos i les corresponents quatre rampes d’accessibilitat.

Per tal de deixar la zona en condicions, la intenció de l’Ajuntament és millorar els dos passos que resten al carrer Barcelona, abans i després de la cruïlla, amb la col·locació de semàfors per a vianants.  També està previst acabar els trams de vorera que encara no estan fets i reparar les zones en mal estat. Aquestes obres està previst que finalitzin durant el mes de febrer.

Can Sunyer, últimes millores abans de la reforma integral

Pel que fa el barri de Can Sunyer, abans del Nadal es van fer algunes reparacions necessàries abans de començar amb la reforma integral del Pla de Barris. En la darrera setmana de gener s’ha realitzat el repintat de passos de vianants i la resta de senyalització horitzontal.

Al mateix Can Sunyer, al carrer Timba es van aixecar les capes d’asfalt, es va regularitzar la pendent del carrer per aconseguir una correcta evacuació de les aigües de pluja i es va tornar a asfaltar. Després del Nadal s’ha repintat tota la senyalització horitzontal.

Imatges

Cruïlla c/ Verge dels Dolors amb B-500 Pas de vianants Pas de vianants al carrer Timba