L’Ajuntament de Martorelles realitza obres de millora a diferents voreres del municipi

Dimecres, 30 d'octubre de 2013 a les 00:00

S’han realitzat actuacions al tram central de l’avinguda d'en Piera i al carrer Església, atenent la demanda dels veïns de la zona.

L’Ajuntament de Martorelles ha realitzat obres de millora a les voreres de l’avinguda Piera substituint els panots trencats o desnivellats.

També s’ha iniciat una actuació global al carrer Església que atén les demandes dels veïns i veïnes de la zona. La vorera es troba en mal estat de conservació degut a què les arrels dels arbres han aixecat tot el paviment. L’actuació consisteix a tallar les arrels que malmeten la superfície del carrer (sense afectar la supervivència dels arbres) i refer les voreres íntegrament.

Aquestes actuacions han estat realitzades per la Brigada d’Obres i Serveis i empreses externes, en el marc de les actuacions de millora de la Regidoria d’Obres i Serveis.