La Mancomunitat Martorelles-Santa Maria de Martorelles ja és propietària dels terrenys del futur cementiri Mancomunat

Dilluns, 7 d'octubre de 2013 a les 00:00
La Mancomunitat Martorelles-Santa Maria de Martorelles ja és propietària dels terrenys del futur cementiri mancomunat

El passat dimarts 1 d’octubre es va signar l’expropiació del terreny.

Amb un total de 8.794,20 m2, el terreny propietat fins ara de la Fundació Pública Casa de la Caritat (Diputació de Barcelona) i de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, que ha d'ubicar el nou cementiri mancomunat de Martorelles i Santa Maria de Martorelles, ja és propietat de la mancomunitat intermunicipal.

El cost total abonat ha estat de 58.969,45 . A l'acte van assistir representants de la Diputació de Barcelona, als quals es va abonar el 50% del valor del terreny; pel que fa a l’altre 50%, atès que no va assistir a l’acte de signatura cap representant de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, es va efectuar un dipòsit per la meitat del cost.

Des d'aquest moment, la mancomunitat intermunicipal Martorelles-Santa Maria de Martorelles és propietària del terreny en el qual s'ha d'iniciar, en els pròxims mesos, la construcció de la primera fase del cementiri, que inclourà 200 nínxols i 70 columbaris, amb un preu de licitació de 1.090.500,29 .