Fibra òptica a Martorelles per el 2014

Dilluns, 2 de desembre de 2013 a les 13:10

Fibra òptica a Martorelles per el 2014

Telefònica confirma que durant el 2014 desplegarà la fibra òptica fins a les llars martorellesenques

L'alcalde Romuald Velasco rebia la notícia a l’assemblea general de Localret

Dissabte, 27 de novembre del 2013, va tenir lloc l’Assemblea General del Consorci LOCALRET, màxim òrgan de representació, que conformen els representants dels més dels 800 ajuntaments que en formen part.

Localret és el Consorci local format per les administracions locals de Catalunya per actuar, de manera coordinada i unitària, davant el desenvolupament de les xarxes i els serveis de telecomunicacions, així com en l’aplicació de les TIC per millorar l’acció dels governs locals en l’impuls de la societat del coneixement.

L’Alcalde de Martorelles, Romuald Velasco, assistia en qualitat de  membre de la Comissió Delegada de l’Assemblea General del Consorci Localret (Tram 1). Un càrrec que resulta inusual atès que el partit amb majoria dins el govern municipal a Martorelles és independent i el municipi és de menys de 5.000 habitants.

L'Assemblea General es va desenvolupar a l'Auditori de l’edifici Disseny Hub de Barcelona. A la consideració de l'Assemblea es van sotmetre tres propostes d'Acord (que van ser aprovades per unanimitat): Proposta d’acord relativa a l’impuls del Govern Obert i la Transparència; Proposta d’acord relativa al Servei Universal i desplegament d’infraestructures i xarxes de telecomunicacions en el territori; i Proposta d’acord relativa al Projecte de Llei General de Telecomunicacions.

També es va aprovar la modificació dels Estatuts del Consorci; el compte general del Pressupost 2012; el Pressupost del Consorci 2014 i documentació complementària. I es van ratificar i convalidar els acords adoptats per la Comissió Delegada, pel Consell d’Administració i per la Presidència, des de la darrera sessió de l’Assemblea general. Per últim es van canviar els òrgans de govern. Adhesió i separació de membres del Consorci.

A l'Assemblea General de Localret d'aquest dissabte l’Alcalde Romuald Velasco va coincidir amb un alt càrrec de TELEFONICA el qual va confirmar a Velasco que durant el 2014 es desplegarà la FTTH ( fibra òptica fins a la llar) per cobrir prop d'un 90% del municipi.

Darrera actualització: 29.08.2018 | 13:57