Els terrenys del cementiri ja estan disponibles

Dijous, 24 d'octubre de 2013 a les 00:00
Els terrenys del cementiri ja estan disponibles

El passat dimarts 1 d’octubre, a la seu de l’Ajuntament de Martorelles, es va signar l’expropiació del terreny.

Amb un total de 8.794,20 m2, el terreny propietat fins ara de la Fundació Pública Casa de la Caritat (Diputació de Barcelona) i de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, que ha d'ubicar el nou cementiri mancomunat de Martorelles i Santa Maria de Martorelles, ja és propietat de la mancomunitat intermunicipal.

El cost total abonat ha estat de 58.969,45. A l'acte de signatura van assistir representants de la Diputació de Barcelona, als quals es va abonar el 50% del valor del terreny. Pel que fa a l’altre 50%, atès que no va assistir a l’acte de signatura cap representant de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, es va efectuar un dipòsit per la meitat del cost, que ja ha estat retirat per la Fundació.

Des d'aquest moment, la mancomunitat intermunicipal Martorelles-Santa Maria de Martorelles és propietària del terreny, en el qual s'ha d'iniciar, en els propers mesos, la construcció de la primera fase del cementiri, que inclourà 200 nínxols i 70 columbaris, amb un preu de licitació de 1.090.500,29.