El Consell Escolar Municipal es reuneix per a planificar les accions del curs 2013/14

Diumenge, 29 de setembre de 2013 a les 00:00

A la reunió també es van tractar les subvencions que reben les escoles per part del consistori, per a sufragar les importants despeses que generen els centres pel que fa a material pedagògic, sortides escolars o altres necessitats.

A l'iniciar un curs escolar es posen en marxa moltes qüestions, i, segurament, una de les més importants sigui la programació de tot el curs. El passat 18 de setembre el Consell Escolar Municipal es reunia en convocatòria ordinària al Celler de Carrencà. La reunió es va iniciar valorant la memòria del Pla Anual de Coordinació del curs 2012-2013, i es varen aprovar, per part de tots els actors participants (les escoles, les AMPA i l'Ajuntament), les accions coordinades que es duran a terme per a tota la quitxalla del municipi, independentment de l’escola on es cursin els estudis.

Entre altres accions, es va aprovar la continuació de la campanya solidària de recollida d’aliments «Rebost Solidari», per a les famílies amb menys recursos del nostre poble, que es realitzarà simultàniament a les dues escoles de forma trimestral. També es van aprovar les activitats conjuntes del darrer quadrimestre del 2013: la postal de Nadal dels alumnes de sisè de primària, la postal de la fira de Nadal, la realització del casalet d’hivern «Nadal familiar» i el menjador infantil al Nadal per a nens i nenes provinents de famílies amb pocs recursos.