Donació de documents de la família Carrencà

Dilluns, 16 de desembre de 2013 a les 00:00
Donació de documents de la familia Carrencà

L’alcalde de Martorelles, Romuald Velasco, ha signat el segon conveni de donació de documents de la família Carrencà al municipi d’entre els segles XIV i XIX

L’alcalde de Martorelles, Romuald Velasco, ha signat aquesta setmana el segon conveni de donació de documents de la família Carrencà al municipi de Martorelles d’entre els segles XIV i XIX.

Joaquín Engel Carrencà, ha donat a l’Arxiu Municipal de Martorelles nova documentació del fons documental que la seva família ha conservat, amb gran cura, durant gairebé 700 anys.

Tot el conjunt documental aporta informació de gran valor per al coneixement de la història del nostre poble.

Gràcies a les dades aportades podem endevinar, per exemple, la importància d’un  bé tan preuat com l’aigua, imaginar com anàven vestits o com cuinaven mitjançant els detallats inventaris dels diversos testaments. Així com també, què cultivaven rellegint els contractes de lloguer que, en alguns casos, pagaven amb els fruits de les collites.