Conveni amb la Fundació Privada Cultural de Granollers AC

Dimecres, 6 de novembre de 2013 a les 00:00
Es renova el conveni de col·laboració amb l’entitat Fundació Privada Cultural de Granollers AC

L’Ajuntament de Martorelles i la Fundació Privada Cultural de Granollers AC treballen coordinadament per a la formació dels infants i joves del nostre municipi. Amb aquest objectiu, enguany s’ha renovat el conveni de col·laboració.

Durant el curs 2013-2014, es programaran espectacles de dansa i teatre, i audicions musicals per als alumnes de tots els cicles de les escoles del municipi. Els centres d’ensenyament ingressaran part del cost de la programació a la fundació (4€ per alumne), i l’Ajuntament de Martorelles hi destinarà 1.755 €, aproximadament el 20% dels quals es financen amb una subvenció de la Diputació de Barcelona especialment destinada.

La programació de la fundació seguirà els requeriments que marca la Diputació. La fundació s’encarrega d'editar les guies didàctiques, que fa arribar a cada centre, i realitza el seguiment de totes les activitats, lliurant una memòria de l’activitat en finalitzar el curs escolar.

La programació s’inicia amb diversos espectacles en anglès pels nens i nenes de les escoles de Martorelles.