Benvinguts a la nova web de l'Ajuntament de Martorelles

Divendres, 20 de desembre de 2013 a les 00:00
Benvinguts a la nova web de l'Ajuntament de Martorelles

L’Ajuntament estalviarà al voltant de 5.000€ anuals amb el nou lloc web

L’Ajuntament de Martorelles, dins l’objectiu de fer més accesible la informació i els tràmits que en genera als martorellesencs i martorellesenques, posa en marxa una nova web. Aquesta està desenvolupada conjuntament amb la Diputació de Barcelona, organisme que té una experiència de més de deu anys en webs municipals, i que fa que Martorelles cobri més importància a la xarxa facilitant els tràmits a la ciutadania.

La nova web s’acull a totes les normatives vigents i, entre d’altres, és accesible a persones amb discapacitat i d’edat avançada. També serà una web multiidioma, ja que compta amb un programa de traducció automàtica. També dona la possibilitat a subscriure's a la informació de la que es tingui més interès, generant un butlletí digital que rep l’usuari cada vegada que es genera una noticia nova.

A més a més. incorpora banners directes a les xarxes socials on l’Ajuntament és present.

Per últim la web incorporarà tràmits municipals per fer en línia.

Esperem que us sigui útil i còmode per a les vostres gestions. A la vegada que desitgem que la informació us sigui d’utilitat.